zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Kategorie

Najnowsze

Komentarze

  • Edwardtaw
    Reliable material. Thank you! non presciption...
  • Josephuntok
    Good stuff. Appreciate it! can viagra help...
  • VillaCes
    Socioeconomic status is the social standing or class...
  • hzsahGevarse
    With Houzz dominating the internet search engine...
  • hzsahGevarse
    With Houzz controling the online search engine...

Najczęściej kupowane

Szukaj: plan treningowy 5 wyszukano

  • Popraw wyciskanie leżąc...

    Zawsze zwracam uwagę na aspekty techniczne wykonywanego boju. Mówię o tym zawsze, aby starać się dążyć do idealnego toru ruchu sztangi. Powtarzalność to cnota.

    Kamil Koczwara
  • Trening Sheiko

    To dosłownie niemożliwe dla mnie, aby wyświetlić cały program w tym formacie. Każdy jeden z czterdziestu ośmiu treningów, które cechują ten program różnią się od siebie. Co mogę zaoferować to ściągnięcie dowolnego arkusza kalkulacyjnego w .xls, abyście mogli zobaczyć jak jest zbudowany ten program.

    Kamil Koczwara
  • CZY WARTO ROBIĆ PÓŁPRZYSIADY?

    Hipertrofia, a półprzysiady Cały czas gadamy/piszemy/śpiewamy o kształtowaniu siły, ale rzadko mówimy o hipertrofii. Jako, że powstaje coraz więcej bzdurnych filmów, które nie powinny się pojawić nigdy w sieci, postanowiłem jeszcze raz...

    Kamil Koczwara
  • Chwyt na zamek

    Chwyt na zamek (ang. hook grip) jest ciekawą alternatywą do poprawienia siły chwytu w ćwiczeniach złożonych. Jeżeli nieograniczamy się tylko do ćwiczeń statycznych – rwanie byłoby niemalże niemożliwe do wykonania stosując nachwyt przy...

    Kamil Koczwara
  • Przemyślany plan treningowy

    Paweł Pawlak