PLAN TRENINGOWY + DIETA I SUPLEMENTACJA

PLAN TRENINGOWY + DIETA I SUPLEMENTACJA Zobacz większe
  1. Indywidualny plan suplementacyjny i treningowy na okres czterech tygodni
  2. Plan dietetyczny na okres 7 dni
  3. Konsultacja wprowadzająca
  4. Konsultacja monitorująca
  5. Indywidualne monitorowanie postępów treningowych oraz dietetycznych

Więcej szczegółów

800,00 zł brutto

  • Pierwszy miesiąc
  • Kontynuacja

Udostępnij

Więcej informacji

Nasze podejście do rozpisywania planów treningowych jest proste - indywidualizacja oraz periodyzacja. Nie stosujemy gotowców, nie wysyłamy nigdy takich samych planów. Rozpiski są przygotowywane na podstawie Twoich słabych stron, które poznajemy na wspólnym treningu. Plan ma służyć Twoim, indywidualnym celom. Ma za zadanie także nauczyć Cię lub pomóc Ci w osiągnięciu idealnej techniki. Oprócz ćwiczeń głównych zawiera on także ćwiczenia pomocnicze, mobilizacyjne. Naszym celem jest tworzenie idealnie przygotowanych jednostek, a nie przeciętnego tłumu.

Periodyzacja treningowa to równie istotna kwestia co indywidualne podejście i technika. Zwykle w naszych planach rozpisane są konkretne ciężary, na jakich należy operować w trakcie każdej serii. Zależnie od potrzeb stosujemy periodyzację liniową, nieliniową, sprzężoną. Dostosowujemy częstotliwość oraz objętość treningową do Twoich możliwości i potrzeb. W naszych planach znajdziesz idee zaczerpnięte z takich systemów i pomysłów takich trenerów jak: Boris Sheiko, Bill Star, Westside Barbell, 5/3/1, DoggCrapp, Smolov, Zatsiorsky, Stiff, Ed Coan czy bułgarska szkoła ciężarowa. Dla tych z Was, którym w głównej mierze zależy na pięknej sylwetce, znajdą się inspiracje klasyczną szkołą kulturystyki, opartą o ciężkie wielostawowe ćwiczenia.

Trójboiści często nie zwracają uwagi na swoją dietę. W tym sporcie liczy się wynik siłowy a nie piękna sylwetka. Coraz częściej mówi się jednak, że umiejętnie zaprojektowany system żywieniowy przyczynia się do poprawy wyników sportowych w każdej dyscyplinie. Oczywistym jest fakt, że dieta trójboisty będzie różnić się od rozpiski kulturysty.

Dieta zawsze powinna być rozpisywana od początku, dla każdej osoby indywidualnie. Tak też robimy. Naszym celem jest przede wszystkim optymalizacja wyników krwi oraz osiąganie w tym samym czasie wymarzonych przez Ciebie wyników sylwetkowych czy sportowych. Uważamy, że nie ma lepszych lub gorszych systemów dietetycznych. Korzystamy z takich strategii jak CBL, Dieta Paleo, High Carb, Low Carb, IF, Dieta Ketogenna, Carb and Fat Cycling a nawet z założeń Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, zależnie od potrzeb sportowych lub zdrowotnych.

Częścią oferty jest darmowy trening personalny, którego odbycie jest niezbędne do przygotowania zindywidualizowanego programu treningowego. Na treningu możemy się spotkać w Poznaniu lub dowolnym mieście, w którym aktualnie prowadzimy szkolenie. W celu uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z nami poprzez formularz

W pakiecie planu treningowego, diety i suplementacji znajduje się:

1. Rozpiska żywieniowa na okres 7 dni

2. Konsultacja wprowadzająca

3. Konsultacja monitorująca

4. Rozpiska suplementacyjna na okres 4 tygodni

5. Dostęp do zamkniętej grupy Barbell Brothers

6. Rozpiska treningowa na okres 4 tygodni

7. Trening personalny 2 godziny

Każda dodatkowa konsultacja koszt 150zł/60 minut

Aby skorzystać z usługi zapoznaj się z zasadami współpracy oraz wymaganą listą badań

30 innych produktów w tej samej kategorii: