PLAN TRENINGOWY

PLAN TRENINGOWY Zobacz większe

  1. Analiza słabych punktów
  2. Indywidualne podejście
  3. Plan treningowy na 4 tygodnie

Więcej szczegółów

400,00 zł brutto

  • Pierwszy miesiąc
  • Kontynuacja

Udostępnij

Więcej informacji

Programowanie treningowe pod strongman to nie lada wyczyn. Wiedza w tym zakresie jest trudno dostępna, a większość czołowych zawodników prowadzi przygotowania po prostu intuicyjnie. Współpraca z Michałem Kopackim czy Tomaszem Rzymkowskim udowadnia jednak, że uporządkowanie treningu potrafi przynieść korzyści nawet najlepszym.

Trening na sprzęcie to tylko połowa sukcesu. Specjalnie zaprojektowany trening pod strongman uwzględniać będzie charakterystykę tego sportu i skupi się na budowaniu siły pod kątem specyficznych wzorców ruchowych. Ważną sprawą jest manipulacja zmiennymi treningowymi tak, aby siłownia nie przeszkadzała w maksymalizowaniu osiągów na sprzęcie. Zwykle najlepiej sprawdza się metoda progresji sprzężonej i równoległa praca nad siłą maksymalną, mocą, dynamiką i przede wszystkim stabilizacją.

Częścią oferty jest darmowy trening personalny, którego odbycie jest niezbędne do przygotowania zindywidualizowanego programu treningowego. Na treningu możemy się spotkać w Poznaniu lub dowolnym mieście, w którym aktualnie prowadzimy szkolenie. W celu uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z nami poprzez formularz 

30 innych produktów w tej samej kategorii: