zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Edukacja

Kategorie

Najnowsze

Komentarze

  • shoorebuh
    order viagra discreetly [url=http://tadmedz.com]is...
  • Jamesceawl
    cialis for sale in london...
  • shoorebuh
    viagra for sale at tesco...
  • DennOt
    it isnРІt a informed look like that...
  • Andrewaligh
    viagra for sale in the uk http://tadmedz.com cialis...

Najczęściej kupowane

FAQ Jak najłatwiej doznać kontuzji
FAQ Jak najłatwiej doznać kontuzji

Witam,

Otrzymuję od Was miliardy maili, wiadomości, telefonów, telegramów i depesz, w których niezmiennie piszecie:

“Czeczenie, drogi Czeczenie, jestem zaawansowanym bywalcem siłowni, chodzę na treningi 2 razy w tygodniu już 6 tygodni i ciągle czekam na moją pierwsza kontuzję. Podpowiedz mi proszę jak najłatwiej i najszybciej zaznać tego wspaniałego stanu i co zrobić żeby się rozpitolić, pozdrawiam “

Na takie listy nie mogę pozostać obojętny, przygotowałem więc dla was FAQ jak najłatwiej doznać kontuzji na siłowni!

Pytanie:

Czy rozgrzewka 5 min na orbitreku (w pasie bo nie chce poszerzyć talii) wystarczy na przygotowanie mnie do treningu?

Odpowiedź:

Oczywiście! Jeżeli poważnie myślimy o naszej kontuzji to jak najbardziej wystarczy, jeżeli jednak z jakiegoś powodu chcielibyśmy uniknąć bólu i problemów polecam poza podniesieniem temperatury ciała oraz rozruszaniem układu sercowego przygotować wasze ścięgna i powięzi do pracy poprzez lekki mix strechingu dynamicznego i statycznego oraz ewentualnie rollera.

Każda rozgrzewka powinna kończyć się 2-3 ćwiczeniami aktywacyjnymi dobranymi pod konkretną jednostkę osobową wykonującą treningi oraz ćwiczenia które będzie ta jednostka wykonywała

Pytanie:

Zależy mi na tym żeby nie przeciążać stawów, trener na siłowni polecił mi robić ćwiczenia na Shmicie żebym odciążał stawy, czy to wystarczy?

Odpowiedź:

Praca na „szmicie” jest niezgodna z biomechaniką Twojego ciała, wymusza na Tobie ruch, wprowadza siły tnące/ścinające na stawy oraz całkowicie zaburza pracę mięśni głębokich. Nie ma lepszego narzędzia w drodze do kontuzji

Pytanie:

Wiem że mój core nie działa prawidłowo więc wprowadziłem treningi na bosu żeby go wzmocnić. Wykonuję przysiady na bosu z trx, swing kettlebell na bosu i wiele innych, mimo to moje plecy dalej bolą. Myślisz że używam za małego ciężaru ? Może powinienem użyć dwóch lub trzech bosu ? Może moje bosu nie jest oryginalne i to dla tego?

Odpowiedź:

Młody kawalerze, stabilizację budujemy na stabilnym podłożu, żeby efektywnie pracować na niestabilnym podłożu musisz być już stabilny. Radzę oprzeć się o proste ćwiczenia w jak najkrótszej dźwigni, jeżeli plank jest dla Ciebie za trudny wykonaj go z pozycji kolan, spróbuj bird dog’a lub jeżeli możesz zapisz się na Pilates.

Pjona #czeczen

Tadeusz Tessmer

Zawodnik Trójboju Siłowego sekcji TS AZS na Uniwersytecie Gdańskim, szkoleniowiec i wykładowca ''Creative Professioanal Fitness'', ekspert w dziedzinie przygotowania siłowego. Medalista AMP oraz wielu imprez na arenie ogólnopolskiej. Trener utytułowanych polskich zawodników i zawodniczek, którzy pod jego okiem zdobywali medale m.in. Mistrzostw Polski. Pełni funkcję Fitness Managera oraz Master Trenera w jednym z klubów sieci PURE JATOMI.

Komentarze

tricarabCet qjikz

buy cbd oil cbd cream buy hemp

tricarabCet Feb 11, 2020
hello ec jn

You're a very useful internet site; couldn't make it without ya! https://shop4shoe.com

efyhbmtab Feb 11, 2020
hello ao yf

Basically wanted to emphasize Now i am relieved I came upon your website page. https://shop4shoe.com

azizqwtab Feb 11, 2020
hello hc ar

Thanks, this website is extremely beneficial. https://shop4shoe.com

wpmysctab Feb 11, 2020
hello rx dr

Truly educational, looking onward to returning. https://shop4shoe.com

nmusbhtab Feb 11, 2020
Zobacz wszystkie

Dodaj komentarz